ВИПУСК 1 Рекомендовано Міністерством освіти і науки України Київ 2010 УДК 374+001.89(52/004/53) ББК 74.200.58 А в т о р с ь к и й к о л е к т и в: О. О. Артем’єва, канд. філос. наук, С. Ю. Білоус, канд. пед. наук, доцент, О. В. Биковська, д-р пед. наук, О. І. Дзезинський, М. В. Кичижиєва, В. Я. Левшенюк, О. В. Лісовий, С. О. Лихота, В. І. Тищук, канд. пед. наук, А. О. Шарабура, Н. В. Шац, О. В. Щербаков, канд. техн. наук, доцент У п о р я д н и к и: О. В. Лісовий, С. О. Лихота З а г а л ь н а р е д а к ц і я: С. О. Довгий, А. Д. Середницька, О. В. Лісовий Н а у к о в і к о н с у л ь т а н т и: В. П. Андрущенко, д-р філос. наук, професор, академік, О. В. Биковська, д-р. пед. наук, О. Ю. Буров, д-р техн. наук Р е д а к ц і й н а к о л е г і я: С. О. Довгий, д-р. фіз.-мат. наук, професор, чл.-кор. НАН України, О. О. Артем’єва, О. В. Биковська, В. О. Васинюк, О. В. Лісовий, С. О. Лихота, А. Д. Середницька, І. М. Шевченко Р е ц е н з е н т и: В. Є. Погорелов, д-р фіз.-мат. наук, професор, О. Я. Тихопій Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 19 травня 2010 р. № 1/11-4220) Рекомендовано вченою радою Інституту екології, економіки та права (протокол № 6 від 21.01.2010 р.) Рекомендовано науково-методичною радою Українського державного центру
Модернізація сучасної освіти визначає вагому роль позашкільних
навчальних закладів як одного із значних факторів розвитку нахилів, здібностей та інтересів дітей і молоді, їх особистісного, соціально- го й професійного самовизначення. Із прийняттям Закону України «Про позашкільну освіту», впровадженням державних програм що- до підтримки обдарованої молоді розпочато новий етап удоскона- лення та розвитку системи позашкільної освіти в Україні. На зако- нодавчому рівні визначено державну політику у сфері позашкілля, її правові, соціально-економічні, а також організаційні засади. Важливим напрямом позашкільної освіти залишається пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих дітей, створення умов для їх неперервної якісної освіти та професійної орієнтації. Розкриття та реалізація особистісного потенціалу обда- рованої молоді в умовах загальної глобалізації суспільства, форму- вання майбутньої еліти нації є провідним завданням дослідницько- експериментального напряму сучасної позашкільної освіти.
|